Geen producten (0)

Alles over:

Betaling

- Betaling geschiedt via iDeal, Overboeking of contant/via pin bij afhalen
- Levering vindt plaats na betaling. In geval van iDeal of betaling bij afhalen wordt uw bestelling direct verwerkt. In geval van Overboeking, wordt uw bestelling verwerkt zodra het geld op onze rekening is bijgeschreven

Levering & Retour

- Wij streven er naar om elke betaalde bestelling binnen 2 werkdagen verwerkt te hebben. Dit wil zeggen dat deze is klaargemaakt en met de bezorgdienst is meegegeven. Mochten wij onverhoopt hier vanaf moeten wijken, dan communiceren wij dit naar je via e-mail.

    Nederland     België  
Verzendkosten pakketpost

  €4,95

  €7,50

Gratis verzenden vanaf   €75,-   €125,-

 


- Wij verzenden via PostNL, zowel de pakketten als de brievenbuspost. Levering naar België gebeurd via Kiala.

- Om het milieu te ontzien, recyclen wij zoveel mogelijk verpakkingsmateriaal. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling wordt toegestuurd in een gebruikte doos of ingepakt in beschermend papier met wat kreukels. Geen zorgen: de inhoud is gewoon splinternieuw en met alle zorg ingepakt! 

- Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Indien je gebruik wilt maken van dit herroepingsrecht, kun je dit melden via info@wasbaarwonderland.nl. Vanwege hygiënische bezwaren, kunnen wij helaas geen gebruikte luiers, inleggers, overbroekjes en hygiëneproducten retour nemen. Passen van het product mag uiteraard, maar zodra het product gebruikt is (het product is in contact geweest met urine of ontlasting of is gewassen), dan kan deze helaas niet meer geretourneerd worden. Wil je toch graag een luier in zijn geheel, inclusief wassen en gebruik, uitproberen voor u deze koopt? Dan kun je gebruik maken van onze huurluiers.
- Je krijgt bij annulering het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@wasbaarwonderland.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is
- Retourneren kan met behulp van het Herroepingsformulier. Deze kan je ook aanvragen via info@wasbaarwonderland.nl 


Huurluiers 

- Huurluiers worden verstuurd zodra de betaling, inclusief borg binnen is. Dit is, in geval van directe beschikbaarheid, binnen 2 werkdagen.
- Bij het huren van luiers, dien je je te houden aan de bijgevoegde voorschriften, om de luiers zolang mogelijk mee te laten gaan.
- Zodra de luiers compleet en onbeschadigd terug zijn, wordt de borg binnen een week teruggestort. Beschadiging door fabricagefouten vallen uiteraard niet onder deze voorwaarde.
- Indien een huurpakket te laat is geretourneerd, rekenen wij extra kosten. Deze kosten zijn bij losse luiers €0,50 per luier. Voor een huurpakket zijn de extra kosten €3,00 per pakket. Deze kosten worden berekend per 2 dagen. Dus bij 1 of 2 dagen te laat, wordt respectievelijk €0,50 of €3,00 gerekend. Bij 3 of 4 dagen te laat is dat €1,00 of €6,00 enzovoort. 


Privacy

- Wij gaan zorgvuldig om met jouw gegevens en verstrekken deze nooit aan derden! Voor ons gedetailleerde privacy-statment, klik je hier

 

Klachten

Wij doen altijd ons uiterste best om er voor te zorgen dat je helemaal tevreden bent. Maar mocht je toch een klacht hebben, neem dan altijd contact met ons op via info@wasbaarwonderland.nl. Dan helpen wij je verder. Mocht dit in het uiterste geval niet leiden tot een oplossing, dan kan je je klacht aanmelden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via he ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je kalcht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.