Geen producten (0)

Klachten en Garantie

Garantie

Alle artikelen die wij verkopen zijn vanzelfsprekend van goede kwaliteit. Maar het kan wel eens voorkomen dat er tijdens transport iets beschadigd of dat we iets anders over het hoofd hebben gezien. Wettelijk gezien ben je verplicht om dit binnen 2 maanden na ontvangst bij ons te melden. Als het gebrek inderdaad binnen de garantie-voorwaarden valt, zullen we dit kostenloos voor je vervangen of repareren.

 

Niet helemaal tevreden?

Wij doen altijd ons uiterste best om er voor te zorgen dat je helemaal tevreden bent. Maar mocht je toch een klacht hebben, neem dan altijd contact met ons op via info@wasbaarwonderland.nl. Dan helpen wij je verder.

Mocht dit in het uiterste geval niet leiden tot een oplossing, dan kan je je klacht aanmelden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via he ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je kalcht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring. De vind je op http://www.wasbaarwonderland.nl/privacy.html